Sanal Müzelerin Tarihsel Düşünme Becerilerine Etkileri Adlı Yüksek Lisans Tez Savunması

Tarih Öğretmenliği Bölümü yüksek lisans programında öğrenci olan ve aynı zamanda Şırnak'ta tarih öğretmenliği yapan öğrencimiz İsmail Arslan "Sanal Müzelerin Tarihsel Düşünme Becerilerine Etkileri" adlı yüksek lisans savunmasını yaparak uzman ünvanını aldı. Anabilim dalı başkanımız Doç. Dr. Akif Pamuk'un danışmanlığında tamamladığı tezine, jürisinde bulunan bölümümüz öğretim üyelerinden Doç. Dr. Ahmet Vurgun ve Yıldız Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinden Doç. Dr. Genç Osman İlhan da katkıda bulundular. Şırnak'taki öğrencileri sanal müze ile tanıştıran İsmail Arslan, öğrencilerin tarihsel düşünme becerilerine etkisini ortaya koyduğu tezinde sanal müzelerin tarih derslerinde kullanımına dikkat çekti. 

20240425_173352.jpg (2.34 MB)
20240425_184305.jpg (2.35 MB)

20240425_184324.jpg (2.45 MB)

       

HIZLI ERİŞİM